Аналітична довідка по роботі зі зверненнями громадян за І півріччя 2013 року
Робота Чернігівського районного суду Чернігівської області по зверненнях громадян здійснювалась згідно з законодавством України (ЗУ «Про звернення громадян», Постанова КМУ «Про затвердження інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації»).
Протягом звітного періоду до суду надійшло два письмові звернення. Звернення реєструвались у «Журналі реєстрації пропозицій, заяв та скарг громадян» відповідно до вимог інструкції.
Відповіді надавались у встановлені законодавством строки (протягом двох робочих днів).
Усних звернень за вказаний період до суду не надходило. На кожну посадову особу суду, які уповноважені вести усний прийом громадян заведено «Журнал реєстрації пропозицій, заяв та скарг громадян на особистому прийомі».
У Чернігівському районному суді створені всі умови для реалізації законодавства про звернення громадян:
встановлено графіки прийому громадян, які розміщено на стенді у приміщенні суду та на офіційному веб-сайті Чернігівського районного суду Чернігівської області;
для осіб з особливими потребами на вході до приміщення суду встановлено спеціальний пристрій звукового виклику, за допомогою якого особи з обмеженими фізичними можливостями можуть поспілкуватися з керівником апарату Чернігівського районного суду та/або викликати осіб, для вирішення проблемного питання;
на вході до суду чергують працівники судової міліції, які надають допомогу у реєстрації таких громадян, та виклику необхідних осіб.
Консультант суду О. А. Ярош