Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказом голови суду
01.03.2021 року №01-06/11
ІНСТРУКЦІЯ
про порядок відшкодування фактичних витрат
на копіювання або друк документів,
які надаються запитувачам інформації
Чернігівським районним судом Чернігівської області
1.Ця Інструкція відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі - Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» визначає порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки), які надаються запитувачам інформації Чернігівським районним судом Чернігівської області (далі - суд).
2.Відповідальна особа Чернігівського районного суду Чернігівської області, яка готує інформацію на запит (далі – відповідальна особа суду), у разі необхідності здійснення копіювання або друку документів за запитом на інформацію обсягом більш як 10 сторінок, упродовж одного робочого дня з дати отримання запиту визначає кількість сторінок, їх формат, наявність в документах інформації з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо, тобто усіх послуг, які підлягають оплаті запитувачем.
3.Відповідальна особа суду упродовж одного робочого дня, а у разі продовження строку на надання інформації протягом двох робочих днів здійснює розрахунок фактичних витрат за складовими (додаток 1), оформляє рахунок за формою (додаток 2).
4.Сума відшкодування фактичних витрат має здійснюватися в межах граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року N 740.
5.Відповідальна особа суду упродовж одного робочого дня повідомляє запитувача інформації про вартість фактичних витрат, пов’язаних із копіюванням або друком документів, реквізити і порядок сплати цих витрат та надає (направляє) відповідний рахунок для оплати (додаток 2).
6.Оплата рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, здійснюється через установи банків чи відділення зв’язку за реквізитами, зазначеними в рахунку (додаток 2).
7.Надання копій документів за запитом здійснюється після підтвердження оплати вартості фактичних витрат, пов’язаних із копіюванням або друком документів, шляхом подання до суду оригіналу розрахункового документу.
8.Відповідь на запит на інформацію обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки) не надається у разі відмови запитувача від оплати витрат, пов’язаних із наданням такої відповіді. Відмовою вважається ненадходження протягом 20 днів від дати видачі рахунку (додаток 2) коштів на реєстраційний рахунок територіального управління ДСА України у Чернігівськй області.
Додаток 1
ГРАНИЧНІ НОРМИ
витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію
Послуга, що надається |
Граничні норми витрат |
Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк) |
не більше ніж 0,2 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки |
Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк) |
не більше ніж 0,3 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки |
Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк) |
від 0,3 до 0,5 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки |
Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування |
не більше ніж 0,1 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за сканування однієї сторінки |
Додаток 2
Надавач послуг: |
Чернігівський районний суд Чернігівської області |
|
Отримувач: |
Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Чернігівській області
|
|
Реєстраційний рахунок: |
|
|
Код ЄДРПОУ: |
26295412 |
|
Банк отримувача: |
Державна казначейська служба України м. Київ |
|
МФО банку: |
820172 |
|
Призначення платежу: |
Витрати на копіювання (друк) документів Чернігівського районного суду Чернігівської області |
|
Платник: |
___________________________________________________ |
РАХУНОК №_______
від ____ ________________ 20 ____року
№ з/п |
Найменування |
Вартість виготовлення 1 сторінки (без ПДВ), грн. |
Кількість сторінок, од. |
Ціна (без ПДВ), грн. |
1. |
Витрати на копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру |
|
|
|
2. |
Витрати на копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру |
|
|
|
3. |
Витрати на копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацію міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо |
|
|
|
4. |
Витрати на виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування |
|
|
|
|
РАЗОМ |
|
|
|
Всього до сплати: ______________________________________________________
______________________________________________________________________
(сума прописом)
Голова суду ________________ Відповідальна особа ________________
(підпис) (підпис)